Koduõppe

Täna oli esimene koduõppe päev. Kõiki kodutöid sain teha arvutis ning osad tegin ka vihikusse. Kõige raskem oli teha matemaatikat, sest see on muidu ka minu jaoks raske, aga kerge oli minu jaoks geograafia, sest seal pidi kaarti täitma ja see mulle meeldib. Kõigi kodutööde tegemise peale läks mul kokku kaks tundi. Vahepeal, kui millestki aru ei saanud küsisin ka sõpradelt abi.
Minu jaoks oli huvitav teha kirjandust, sest ma pole kunagi varem seda arvutis opiq keskkonnas teinud.
Oma vabaaega sisustasin kassidega mängimise, õues kõndimise, teleka vaatamise ja söögi tegemisega.

Kommentaarid

  1. Väga hästi sisustatud päev! Jätka sissekannetega ka teistel päevadel ja lisa ka mõni pilt!

    VastaKustuta
  2. Sul ei ole kahe nädala kohta rohkem sissekandeid???

    VastaKustuta

Postita kommentaar