Kodus õppimine

Kirjutan jälle siia, et rääkida kuidas on mul läinud e-õppega kodus. Olen proovinud iga päev ärgata varem üles, et saaksin kohe hommikul asjad ära õppida, sest siis on need kohe tehtud ning rohkem nende pärast muretsema ei pea.
Kõikide kodutööde tegemine kokku võtab mul aega 2-4 tundi. Oleneb, mis tunnid on ning kui rasked ülesanded on. Tavaliselt ei ole ülesanded minu jaoks liiga rasked. Saan kõik tehtud ja kui mõnikord peaks mul abi vaja olema siis saan alati oma koolikaaslaste, sõprade või vanemate käest abi küsida.
Kõige rohkem meeldib mulle teha kunsti, sest mulle meeldib värvida ja joonistada.
Oma vabal ajal tegin perega koos aiatöid ning koristasime metsa.
Kevademärgist lisasin siia pildi märtsikellukestest :)
File:Märtsikelluke esiplaanil.JPG - Wikimedia Commons

Kommentaarid

  1. Väga tore on lugeda. Ka mulle meeldib kunst ja seal jäetud ülesanded. Väga tore, et perega metsa puhtaks teete. Loodan, et sul läheb hästi.

    VastaKustuta

Postita kommentaar